jjgoeswest

det var det sämsta, det sämsta, det sämsta jag har sett....

Publicerad 2012-09-09 15:18:50 i Kalmar, HRM

Jag är fasiken SÄMST, men okej, nu är jag på plats i Kalmar. Här har jag nu spenderat 2 helt underbara veckor, som har bestått av nollning, för lite sömn, skola, stress, mat, nya kompisar, för mycket alkohol, generaler, huvudfaddar, bESStisar, en sjukt härlig klass, lite för härliga människor. Kort och gott, jag har flyttat hemifrån, känns väl lite sådär jätte konstigt. Jag älskar Kalmar och allt som hör därtill. Igår slutade nollningen och nu ÄNTLIGEN ÄR VI NOLLOR ETTOR, och vi slipper det där äckliga lila bandet. Det är dags att återgå till verkligen, för det är dags för 3 år av härliga studier inom Human Resource Management. LOVELY. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela