jjgoeswest

LINKÖPING

Publicerad 2012-09-29 18:14:39 i Kalmar, HRM

ja så var jag hemma i Linköping igen, 2 helger i rad vad händer?? Ja jag älskar Kalmar det gör jag verkligen, men Linköping är ändå Linköping. Att träffa alla vänner är så himla underbart, även fast jag hel festliga vänner i Kalmar, som är UNDERBARA!!!
Igår hade jag och Nicoline vår efterlängtade Taco-kväll och på måndag flyttar hon till Norge, Oslo, WTF. Vi kom ju precis hem och så blir vi splittrade igen, kommer sakna henne VÄLDIGT mycket.. Och i eftermiddags gjorde jag något vågatvågat, klippte av mig håret... HJÄLP, fast jag gillar det. Träffade även min egen sköning Erica, som tur är bor hon kvar i Linköping, vad hade jag gjort om hon också flyttade ifrån mig!! Sedan ikväll blir det häng med 2 andra sköningar, mitt liv är tipptopp.
Imorgon åker jag ned med mamma och pappa till Kalmar igen, vi ska fixa och trixa i lägenheten tror det blir jättebra. Imorgon kväll ska jag bjuda mina enastående vänner på svampsoppa, det kommer bli toppen!! Utan dom hade mitt liv nere i Kalmar inte varit sig likt!! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-01 19:23:47

Det blev snyggt. Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela