jjgoeswest

Kalmar levererar

Publicerad 2012-09-14 17:32:45 i Kalmar, HRM













 
Kalmar levererar verkligen, for sure. Det har hunnits med så mycket så kort tid. Jag har hunnit träffa min klass som jag ska "stå ut med" haha i 3 år, jag har börjat på universitet, jag har köpt mina första böcker, jag har hunnit gå på välkomstsittning, sportsittning, garden party och finsittning när det ÄCKLIGA LILA NOLLEBANDET ÄNTLIGEN ÅKTE AV, kisspaus mitt i natten med havsutsikt, hängt med helt underbara nyfunna vänner, haft turen att få världens underbaraste klass, med en "klass mamma" i (förlåt Emma) hahahha, haft amazing race, "lära känna varandra på stan", druckit för mycket alkohol, om ni ser en bild utan alkohol på bilden är det bra jobbat av oss. 
Tonight blir det TACODOBIDOKVÄLL, med 2 sköna tjejer, CAJJAN och skåningen!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela