jjgoeswest

300 dagar kvar...

Publicerad 2011-08-24 05:55:00 i The United States Of America

Det blev en tidig morgon idag, Lydia och Elena kom in till mig och ville mysa lite, vid 7:00 am. Fast dem var så mysiga och gulliga så det gjorde mig inte allt för mycket.
...tills att nästa sommarlov drar igång, hur fort har det inte gått egentligen? Men vi utnyttjade sista dagen till MAX verkligen, vi gjorde inte något. Vi var hemma och slappade, ritade, dansade och åkte scooter. Värdpappan, twinsen och Will åkte och köpte honom fisken som han har väntat på i en vecka. Och efter det åkte vi direkt till popsiclesocial på DelRey. Inte alls som hemma, men verkligen roligt för barnen. Att få träffa sina kompisar som de antagligen inte har träffat på hela sommaren, sin nya lärare, se klassrummet. Och i allmänhet vara tillbaka i skolan. Dem är verkligen hur taggade som helst för imorgon, vilket känns bra så det ska nog inte bli några konstigheter att få upp dem imorgonbitti. Det enda tråkiga är att Lydia inte kom med någon av sina bästa vänner, medans Elena gjorde det. Hard time, men jag tror att Lydia fixar det galant.
Minns ni Audry som jag berättade om? Twinsen är hur avundsjuka som helst på henne för hon har 2 fjädrar i sitt hår, OMG! Blev en lång dag idag, men som grädde på moset så åt vi, hela familjen Gant, ute på resturang för att avsluta sommarlovet.
Ska gå och lägga mig nu för imorgon börjar SKOLAN!

Kommentarer

Postat av: maddhpaddh

Publicerad 2011-08-26 01:25:12

Hejsan! vilken underbar blogg du har :) Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela