jjgoeswest

all around the place

Publicerad 2011-08-29 05:47:10 i The United States Of America

sorry, men tiden rinner iväg här. Känns som det var igår att jag uppdaterade, inte som 4 dagar sedan. I torsdags hände inget, jag var allmänt trött och blev därmed väldigt tråkig!
Fredagen däremot var riktig partajig, jobbade till 21. Det var fest i Berekely, men barnen tar slut på en verkligen och det sätter sina spår. Emelie kom till mig istället med en B&J det var välförtjänat. Lördagen tillbringades i SunValley Mall, det inhandlades lite för mycket kläder, men kläder behövs ALLTID! Vi hyrde Dirty Dancing( Emelie hade tydligen inte sett den filmen, ibland blir jag så trött på henne, hahahha) (jag måste förtydliga, jag skämtar blir inte trött på henne) det var med väldigt skönt att bara hänga utan att behöva göra ngt märkvärdigt.
IDAG var jag med familjen på Alcatraz. Det var verkligen otroligt spännade, kan inte sätta fingret på vad, men det hände för så länge sedan och man kan se det än idag. Det är något speciellt med historia. Familjen droppade av mig på IKEA, och vi åt svenska köttbullar och mjukglass, helt underbart!
Nej, kanske ska börja göra sig iordning för sängen. Klockan är ju ändå kvart i nio, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela