jjgoeswest

Colbie Caillat

Publicerad 2011-08-05 07:56:52 i The United States Of America

första konserten i United States of America, CHECK. Väldigt spontant, Väldigt roligt, Väldigt mysigt, Väldigt Väldigt älskvärt.
Igår när jag och Denice hämtade twinsen från Truduca Camp, ser vi att Colbie Caillat ska spela här i Truckee, 4 augusti. Båda tänker, samma tanke och båda börjar pilla på pandora (typ spotify) för att lyssna på henne, vi blir som förälskade i hennes röst, hennes musik. Idag var allt som vanligt tills Denice säger fyra timmar innan konserten, jag har fixat två biljetter till dig och mig, kl 06.00 kommer nannyn som tar hand om Lydia, Elena och Will. Men herregudars, helt ofattbart att jag har sett henne live, efter två veckor i USA, efter två veckor i CA, efter två veckor hos Gant har jag hunnit göra så mycket, se så mycket, jag har väldigt mycket att vara tacksam för.
Ja vad ska jag säga och TruckeeThursday? Lite väl överskattat inte alls som jag trodde, men tjejerna blev nöjda för nu ser deras huvud ut som ett fågelbo. Lydia fixade en lila fjäder i håret, medans Elina fixade en grön fjäder i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela