jjgoeswest

home sweet home

Publicerad 2011-08-16 22:53:20 i The United States Of America

hemma igen, eller kom i söndags men allt drar igång så förbaskat fort när man väl är hemma.
I fredags drog och två tjejer till San Francisco för att kolla på Hot Chelle Rae och We the kings. Dem är verkligen HELT fantastiska, helt fantastiska, så börja youtuba dem NU!
På lördags morgonen drog jag och samma tjejer till Santa Cruz, körde in i en molnvägg, men som tur försvann den på eftermiddagen.Samma sak hände morgonen därpå, men solen tittade även fram då. Så jag ser mer eller mindre ut som en röd kräfta! Får inte glömma att berätta att jag har åkt på highway ONE!
.
JAG HAR ONT VÄLDIGT ONT I MIN VISDOMSTAND, TROR JAG HÅLLER PÅ ATT SVIMMA!
Ikväll blir det att ta hand om barnen och mysa framför en film med dem, låter helt okej i mina öron. Nu måste jag ta mig en nap blir helt utmattad, inte van att vara med barn så mycket hela tiden! Ska nog vänta MÅNGA år innan det blir några egna barn.

Kommentarer

Postat av: Indy

Publicerad 2011-08-17 21:06:32

Allt låter jättebra, men lite orolig för din tand. Om ett besök hos "käftis" blir nödvändigt så är det bara att bita ihop - och gå dit, no matter the cost. Kanske finns försäkring som täcker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela