jjgoeswest

jelly belly

Publicerad 2011-08-23 07:36:26 i The United States Of America

Näst sista dagen på sommarlovet, för barnen, känns väldigt konstigt att det inte är min tur att vara tillbaka i skolbänken. Jag och Elin tog med oss barnen till Jelly Belly factory. Ni vet Harry Potter med, Bertibotts beans i alla dess smakar, typ så var det att vara inne på Jelly Belly factory. Det tog barnen 1 minut, innan dem frågar om dem kan få gå och ta smakprover, 4 minuter senare kommer första barnen fram och frågar om jag vill ha en, helt ovetandes säger ja, men åhh vad snäll du är! :) Hon börjar skratta, och hon har gett mig en bugarbelly, TACK SÅ MYCKET! Vi åkte och spelade bowling, eller jag spelade inte, kollade på, roligt!
.
Ikväll tog jag mig till Lafayette, för en Yoghurt. När jag och Sanna åkte hem så var det världens konstigaste kille i bilen framför, som blev bilen bredvid som blev bilden bakom. Haha han titta på oss gjorde ngt konstigt med  fingrarna och såg läskig ut. burr. Men han svängde av tidigare och han var borta, gonn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela