jjgoeswest

megaglassar

Publicerad 2011-08-22 03:54:03 i The United States Of America

jag vet att när jag satt hemma förra året i Linköping och läste bloggar, tänkte jag varför uppdaterar dem inte mer? Och nu när jag själv skriver en blogg så börjar jag förstå, idag vill jag verkligen inte skriva, men jag vet att dem som läser uppskattar att man skriver. Vad man än skriver om även fast det har varit en icke så händelserik dag...
.
Idag åkte jag, Kat, Will och Twinsen in till San Francisco, som jag har sagt skulle vi till Alcatraz det var själva grejjen vi skulle göra där. Men Kats flight var 3.30 pm och vår tid på Alcatraz var vid 1:00 pm, så det blev inget med det. Vi gick istället till ett akvarium, pier 39 och geradelli (om ni är i San Francisco MÅSTE ni gå dit, helt underbart). När vi hade lämnat Kat på flygplatsen åkte vi hem, kollade TV, ritade, myste, bakade överrasknings brownies, lagade dinnerbreakfast, lekte, läste böcker och sedan la sig barnen snällt i sängen och nu sussar dem så sött!!
.
Just precis nu kom mina värdpäron hem och dem var verkligen glada över att se mig, var länge sedan jag träffade dem nu! Det känns länge sedan med tanke på att vi inte har sett varandra på 4 dagar och annars brukar vi ses 24/7. Jag är riktigt glad att dem är hemma nu, jag är riktigt glad. Kändes nästan lite som att ens egna föräldrar kom hem. Fast det kanske beror på att jag precis skypade med dem när värdpäronen kom hem.
.
Fina värdpäron, fina tvillingar, fin pojke, fin gemenskap, kan man begär mer av en familj som inte är ens egen? NEJ! trodde inte det heller
mina tre älsklings filurer gör att jag inte saknar Sverige lika mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela