jjgoeswest

klagan

Publicerad 2011-08-03 23:44:38 i The United States Of America

dålig på att uppdatera skulle inte tro det va? Tycker att jag presterar över förväntan.
Igår var jag och Denice(värdmamma), hos några av hennes närmaste vänner, The Aakers Family. Det var verkligen hur roligt som helst. Familjen Aakers har med en au pair från Sverige, och så var det en annan svensk au pair där, så det kändes nästan som hemma. Elins värdpappa frågade mig om jag ville ha en margarita och jag tackar väldigt snällt och blygt, Nej tack! Sedan kommer Denice fram och frågar är det säkert att du inte vill ha? Då kunde jag inte säga nej, utan tacka snällt ja. Så Elin, Caroline och jag sitter och snackar hela kvällen om allt möjligt. Vid kvällsmaten fick Elin en bordsherre som var väldigt allmänbildad, jag menar amerikaner överlag kan inte så mycket om Europa och Sverige. Inga barn hemma igår heller så jag och Denice hade hela huset för oss själva.  Dem små liven hade sleepover så det var skönt, inget jäktandes utan bara ta det lungt på morgonen.
Idag ska vi ha en bjudning av The Aakers så idag har jag bakat kakor. Jag verkligen längtar tills jag kan ge mig ut för att springa en liten runda, jag verkligen längtar behöver det där extra adrenaliet i min kropp, suget är för stort. Men måste baka lite till först! suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela