jjgoeswest

Lake Tahoe

Publicerad 2011-08-01 21:49:41 i The United States Of America

Något är fel, VÄLDIGT fel. Tror att min jetlag har kommit. Brukar den inte komma lite tidigare? Jag menar det har gått 1,5 vecka i California och 2 veckor i United States of America.
Nu är nästan hela familjen här uppe i Tahoe och myser. Peter är och utforskar resten av United States of America. Igår myste vi till det hos Aakers, åt bananbröd med choklad bitar i, lika annorlunda som det mesta är här. Okej mys är kanske att ta i för det var sprit inblandad, så det var många som var lite dragna frammåt kvällen, men dem var söta! Guess what, idag har barnen ett nytt camp som de skulle på, Trudaca + Sailing.

Kommentarer

Postat av: Frippolino

Publicerad 2011-08-02 16:17:44

Hej sweetie, det låter som du har det superbra!

Ska bli roligt att komma och hälsa på i höst :)

Det lutar åt att vi åker omkring 24 september. Njut av livet i California! Vi ses snart, pussåkram!

Postat av: Storebror

Publicerad 2011-08-03 12:57:51

TJA! Jag har fått ledigt nu :-)

Om allt går som det ska så kommer vi att komma till SF den 24 sept.



Jag återkommer när jag vet mer. Skönt att höra att du mår GREAT!

Ses snart/ Björn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela