jjgoeswest

LYCKLIG, 11 month to go

Publicerad 2011-08-18 23:51:37 i The United States Of America

SVETTIGT, det är BARA förnamnet, jag skojjar inte det är skitvarmt idag! typ kvavt eller något, jag avlider! Men jag kanske inte ska klaga för mycket på värmen, jag menar jag bor ju ändå i Californien. Snart är det dags att hämta upp Will, fixa play date till honom. Sedan ska vi två dra och hämta twinsen och sedan blir det subway. Ganska skön kväll på många sätt ändå! Ska inte klaga skulle kunna vara mycket mycket mycket värre.
.
Imorse slog jag en plingeling till älskade mormor, jag hörde att hon blev alldeles tårögd när hon hörde min röst och jag kunde inte heller hålla det tillbaka utan det slank ner några tårar längs mina kinder. Herregud vad jag saknar henne. Hon trodde inte det var sant att det var jag som ringde henne så hon frågade mig flera flera gånger, men det var dem bästa 7 min. jag har haft på länge, att få höra hennes röst, hur hon berättar saker, hur hon får reda på saker, åhh vad jag älskar henne, det enda som saknades var att få se henne.
VÄRLDENS FINASTE MORMOR!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-08-19 21:37:49

Varför har du inte nämnt att du har en blogg? :O Nu kommer jag ju följa den konstant ^^

Hoppas att du har det bra, här hemma har det regnat hela dagen :P

Postat av: mamma

Publicerad 2011-08-19 23:08:46

Jag ska visa mormor det fina som du har skrivit. Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela