jjgoeswest

Orinda, Lafayette, Orinda, Lafayette, Orinda, Moraga, Orinda, Moraga, Lafayette, Yoghurt Shack, Orinda

Publicerad 2011-08-18 05:33:54 i The United States Of America

Ont det gör ont, en stund på natten men inget på dan... Lite så känner jag just nu, för på natten kan jag inte ligga på någon sida utan måste ligga som en soldat i sängen och titta upp i taket. Fast det är ju en visdomstand så jag kanske blir lite smartare av det, who knows liksom!
.
Men nu har ännu en aupairdag gått till ända, ganska skönt! Alla dagar är precis det samma, men jag gillar det! Will och twinsen är på Sienna Ranch, den här veckan med och ALLA TRE älskar det. Vilket är en lättnad när jag ska skjutsa dem till campet. dock så har Will en Golfkurs så jag måste hämta upp honom och skjutsa honom dit, men det är inte några större beskymmer. Värdpappa är redan iväg och imorgonbitti åker värdmamman på brölop hur härligt är inte det jag längtar tills jag se när några av mina fina vänner gifter sig. Men som tur är kommer en av D vänner hit och hjälper mig så jag ändå blir lite off, vilket är skönt! Alltid skönt att vara med en annan än att ha allt ansvar själv.
Torsdag: Camp och subway
Fredag: Camp, Pizza och movienight
Lördag: San Francisco Zoo och The Smurfs
Söndag: Alctraz, Golden Gate och Pier 69
Måndag: Jelly Belly factory
Jag skulle kunna forsätta i all evighet, men hur kul är det på en skala 1-0 (jag menar 0 inte 10)?? Jag kan inte fatta att barnens sommarlov är över och att jag inte ska gå tillbaka i skolan, okej ljuga får man inte göra, så jag ska vara ärlig jag ska plugga här med! Igår satt jag och Denice och kollade lite kurser och hittade en väldigt rolig, Akryl och Oljemålning känns som en rolig sak att sitta och göra på förmiddagarna i höst. D är alltså världens BÄSTA hostmom, ingen har en så bra hostmom som jag! Åhh jag önskar att hon visste hur bra hon är!
.
Imorgon för mig, och idag för Sverige har jag varit här i 1 månad och tiden har gått så snabbt jag kan inte fatta, men sedan tänker jag då har jag bara 11 månader kvar och då känns det helt plötsligt väldigt långt borta.
Har jag nämnt att jag brände mig i Santa Cruz? Nu är jag som en orm som ömsar skin och inte lite heller utan MYCKET, hela facet är flagit och sönderbränd inte OKEJ! Kanske ska ta och lära mig av mina misstag för en gångsskull.
Livet är en fest, men jag väljer att avstå idag och bara hänga hemma lite, måste duscha ser ut som "hej kom och hjälp mig" och det skulle inte mamma och pappa tolerera, så jag har tur att ni är där medan jag är här!
Tittade precis ut genom mitt fönster och blev fashinerad av den fina månen, satt och tittade i några minuter, men så var det min taklampa som reflekterade i fönstret, bottennapp eller vad.
hur härliga är inte barn, ångar inte en sekund att jag är här och ni är där

Kommentarer

Postat av: martin

Publicerad 2011-08-23 16:55:17

var the smurfs bra

Postat av: martin

Publicerad 2011-08-23 16:56:35

var smurfarna någe bra

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-24 21:11:11

Den var mysig, väldigt rolig och väldigt bra! Helt klart sevärd i barnssällskap. Den var tyvärr lite långtråkig på vissa ställen, men annars var den som jag skrev överst, mysig, rolig, bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela