jjgoeswest

Orinda, Oakland, Orinda, Lafayette, Orinda, Moraga, Orinda, Lafayette, Orinda, Lafayette och Orinda

Publicerad 2011-08-12 08:12:08 i The United States Of America

Ja, lite så har väl min dag varit i största allmänhet. Eller det är så väldigt ofta här, fart och fläng till lite alla möjliga ställen. Det händer inte så mycket här, mest det gamla vanliga!
Vakna,Frukost, Skjutsa, Bädda, Städa, Plocka, Vila, Hämta, Leka, Äta, Kompisar, Sova.
Men nu så har jag ledig helg, ända fram tills på söndag kväll, så då blir det, lite häng i San Francisco och i Santa Cruz, LOVLEY!
Idag var jag och C med 5 barn på Oaklands ZOO, väldigt mysigt och uppskattat! Alla barn var hjälpsamma och tänkte på varandra, me like very much. Vi åkte hem och vände lika fort, för att skjutsa "mina barn" till campet kl. 1. Åker vidare till Safeway för att handla mat, när jag väl har handlat ALL frukt och grönsaker, ringer Denice och säger, sätt dig i bilen hämta Will för han måste till sin språkpedagog(för att träna på S). Lämnar alla saker sätter mig i bilen och KÖR av bara tusan. När jag kommer hem har jag två dödade timmar, vet inte hur lång tid det tar hur mycket jag hinner med att göra. När Denice är tillbaka, åker jag och fixar maten jag skulle handla, hämtar barnen på camp, åker och hyr film, köper bagels, köper kvällsmat och jamba jucie. Vi åker hem och alla tre barn är väldigt lugna och jag tror att de tycker att livet var ganska bra där för en sekund.
När alla satte i bilen, säger Will till mig:
-Jojo, u know, it's both good and bad that u not coming with us
- Really, tell me.
- Good thing is that I get more space in the car, the bad thing is that u not coming.
Söta killen ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela