jjgoeswest

SF + SC

Publicerad 2011-08-08 07:34:24 i The United States Of America

Home sweat home. Kan jag säga så redan efter 2,5 vecka här? Tydligen.
.
Pratade med mamma och pappa idag, herre gudars vad fina dem är! Alla tre små barnen kom in till mig idag när vi skypade som bäst, dörren öppnades och in springande kommer Lydia, sedan Will sedan Elena och Denice(mer värdigt dock). Mysigt att ha båda sina familjer så nära! När vi åkte hem stannade vi på en outlet inget bra inget bra, men sjukt bra för min tomma garderob. Ett par jeans, två sweatshirts, t-shirt, skor fick ett nytt hem, jag lovar att ta väl hand om er. Väl hemma(weird) åker Will och jag kickboard, han dör dock 5 gånger men jag lyckas återuppliva honom, magicfingers. Twinsen sitter inne och spelar musik på deras Ipad eller läser. Emelie kom och hämtade upp mig, drog en sväng till yoghurtshack (najs kvällsmat, tror dock att det blev den dyraste för mig EVER). Åkte en sväng upp till Tove, men inga amerikanker kan uttala hennes namn poor little girl, vi bokade hostel i Santa Cruz, och så drar vi en sväng till San Francisco på konsert på fredagen kan min helg bli mycket bättre?
kolla in vad jag hade på mitt skrivbord när jag kom hem idag, ett par blommar som barnen har plockat till mig,
HUR SÖTA ÄR DEM INTE??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela