jjgoeswest

smart tjej

Publicerad 2011-08-30 23:11:56 i The United States Of America

Ibland så undrar jag vad jag tänker med, eller om jag ens tänker, eller om jag tänker för mycket för att fatta att jag tänker...
.
För en månad sedan, råkade jag lämna min GPS på i bilen så att batteriet laddades ur...
Igår glömde jag stänga av ljuset så att batteriet laddades ur...
Idag tog jag med mig fel papper till socialsecurety så jag kunde inte fixa det...
.
Tror den här familjen har fått VÄRLDENS smartaste aupair genom tiderna. Jag blir så trött på mig själv att jag tuppar av, suck.
.
Snart ska jag åka till skolan och hämta barnen, vi ska på rundtur, Feedex, Soccershop och så tror jag att jag tar med mig barnen till yoghurtshack! annars är det blir det inga glada miner här inte!
sötisarna på Alcatraz

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-31 18:28:43

Det fattas en sötnos bakom gallret. Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela