jjgoeswest

Truckee thursday

Publicerad 2011-08-04 23:27:02 i The United States Of America

Drogade? Påverkade? Nej det tror jag inte att dem var, men imorse var allt väldigt mycket mer besvärligt än vad det brukar vara på morgonen, tyvärr. Just då kände jag mig helt felplacerad i världen. Fast när vi satte oss i bilen var allt som vanligt och dem var lika underbara som dem alltid är när vi är ensamma! I bilen dunkar vi kecha, Black eyed peace när twinsen är med, men Will han gillar tysnaden som råder när man åker på freewayen eller genom Truckee och det är helt okej för mig. Will har ju sitt camp vid stranden så jag tog mig en springtur, längs med stranden jag har verkligen saknat det.
.
Jag här även hunnit med att hänga lite med Will på hans sailingcamp, många tittar på mig med fundersamma blickar och vill fråga var jag kommer ifrån vad jag gör här men ingen vågar. Tillslut kom det fram en och frågade mig, vad står det på din tröja. Ja det står SVEA, typ sverige. Sedan började dem fråga mig massa olika saker om dittan och datten. Det är något jag INTE saknar med Sverige, att vara så osocial mot nya människor man träffar, men som det är här me like! Snart ska jag plocka upp twinsen och Will, för att sedan göra oss i ordning för Truckeethursday, ingen anning vad det är, men dem säger att det är crowdy!!
mår väl ganska bra här uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela