jjgoeswest

wiiiiihuuu

Publicerad 2011-08-12 20:32:23 i The United States Of America

Att vakna upp i ett mörkt rum kl. 07.00 och inte ha en susning om var jag är, det är grejjer det! Imorse var det faktiskt så för första gången, jag visste inte var jag var, sedan förstod jag att jag faktiskt inte var hemma i Linkeboda utan här i Orinda. UNDERBART, VERKLIGEN!
Ikväll bär det av in till San Francisco för att gå på konsert, fast jag vet dock bara ett band som spelar Hot Chelle Rae, tror nog det kan blir riktigt roligt, främst på grund av sällskapet, riktigt roliga tjejer det där. Sedan imorgon bär av med samma tjejer plus Ellen till Santa Cruz för att hänga på stranden och ha väldigt väldigt väldigt roligt!!
Har varit ganska effektiv idag ändå, dock har jag sovit mesta delen och snackat med mamma, pappa ska skypa med med dem snart igen för dem ville se huset jag bor i och jag tror att värdispappan åker till resten av familjen snart. Jag får inte glömma att berätta att jag snackade med Fanny, och vi kom fram till, att jag hon och Linn gör det här året tillsammans, men på helt helt olika ställen, det var verkligen så himla roligt att få se henne och höra från henne, toppen fin tjej det där. Så Linn, skype SNART! Sedan nu ska jag städa mitt rum, äta, dra till Orinda Town(respekt) för att sedan som sagt dra mig innåt till San Francisco och gå på ÅRETS konsert.
Snart börjar väl mossan växa på mig bäst att DRA!
saknar min The United States of America tröja, ganska mycket!

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2011-08-16 15:51:16

Jaaa, skype! är inloggad typ hela tiden när jag är hemma och ledig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela