jjgoeswest

1 DECEMBER

Publicerad 2011-12-01 08:40:31 i The United States Of America

det innebär julkalender. Ja jag kollar alltid på julkalendern, dålig som bra, nu som då. Julkalendern hör julen till, ingen julkalender ingen jul, ingen jul ingen julkalender. De senaste åren har jag och mamma kollat på julkalendern tillsammans, det är vår mysiga stund. Iår blir det lite annorlunda som allt annat, SKÄRP DIG JOHANNA SLUTA PRATA OM ATT DU LÄNGTAR HEM, SKÄRP DIG. Ringde mamma innan julkalendern började för att påminna henne och visst kom hon ihåg.
Idag har jag gymmat, skrivit julkort, lagat mat, städat, hängt med Emelie, och julkalender. Imorgon är jag ensam mamma igen i bara 2,5 dagar. För på lördag kommer Maria (gammal au pair) hit och vi ska ha mysigt med barnen ända tills på onsdag kväll. mys mys mys mys mys mys.
Vad händer annars här borta, barnen är väligt söta mot mig. Ger mig kramar, dansar för mig, får inte hysteriska utbrott även fast jag säger nej. Det går framåt och det är väl det viktigaste eller?? Ja det är det. Slänger in en tjusig bild på världens bästa tjejer...
FÖRRESTEN VAR TOG MITT HÅR OCH MIN KROPP VÄGEN???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela