jjgoeswest

Yesterday, 2 december

Publicerad 2011-12-03 18:45:41 i The United States Of America

en helt vanlig dag, idag försov jag mig inte vilket var skönt! När jag står ute i köket kommer lydia ner och sitter hos mig medans jag gör iordning allt, jätte roligt! Hon brukar hjälpa mig att väcka Will, eller ska jag säga hoppa på Will. hahahha. Han gillar verkligen det! Idag blev vi klara i tid. var vid skolan redan 7:59. Sanna kom till mig vid tio-tiden och vi sprang en liten runda, med betoning på lite, men bättre än inget! La mig på sängen och somnade sött i fyra timmar, vaknar vid tre igen. SOM tur var skulle jag inte hämta kidsen förrens vid 4 så LUCKY ME. Vi åker till yoghurtshack, jag vet att jag inte skulle ta något, men jag hittade med polkagrissmak, HUR GOTT SOM HELST JU! Sedan blev det blockbuster som ALLTID på fredagar, och ja dem känner igen mig nu! Väl hemma igen höll jag på att skita på mig när jag ser en bil på uppfarten, men det vara bara Daisy (Elena och Lydias kopmis). Pizzakväll och Movienight stod på schemat, vi kollade på Home Aloine 3, hur rolig film som helst. Hahah, jag älskar att hyra filmer med barn, för dem väljer filmer som man vill se men inte vill hyra hahah! LOVE THEM och IT, mest IT faktiskt. HAde varit duktig och spelat in Vampire Diares, och kollade igår men asså VARFÖR VISAR DOM AVSNITT 3, jag har nu fått det bekräftat amerikaner är dumma i huvudet! Somnade sött i min säng, varmt som TUSAN, men jag älskar min värmemadrass!
tycker jag passar bättre som likblek, HA!

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2011-12-05 16:25:19

vad hände med uppdateringen Johannis? :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela