jjgoeswest

5 månader, och jag ÄLSKAR DET

Publicerad 2011-12-18 22:17:32 i The United States Of America

det är stört helt jävla stört. Fem månader sedan jag satte mig på planet, hmm tiden går wuskigt fort när man har roligt. Min östgötska sitter kvar i ryggmärgen, men talet är inte så östgötskt längre, tyvärr. Snart om en och halv timme ska vi iväg till Berkeley och gå på the nutcracker och sedan äta middag på någon fancyresturang i Berkeley, finns det ens sånna där?? Ska faktiskt bli roligt att se the nutcracker. BTW idag är det fjärde advent och inte alls långt kvar till jul. Vi kommer fira jul på julafton och juldagen, tror att den här julen kommer bli ett minne för livet.
5 månadsbild! epic eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela