jjgoeswest

Alpine Meadows

Publicerad 2011-12-22 02:25:09 i The United States Of America

Även Sanna hittade till Alpine Meadows idag, trots att hon var vilsen i 7 timmar (hahah, känns det bättre nu Sanna?? med min avrundning). Vi åkte skidor. JAG ÄLSKAR ATT ÅKA SKIDOR MED MINA KIDS. LOVE IT. Det var verkligen ingen underdrift att dem åker bra, det gör dem verkligen. Skönt att vara ute i backen igen ännu skojjigare blir ju att Sanna är här med. OJ VAD ROLIGT VI HADE IDAG.... Nu är jag ganska ensam, ingen är hemma, dem är hos Biles. Ingen vill vara med mig längre! Känne mig faktiskt ganska ensam och stött. Imorgon blir det skidor igen, Sanna kommer över igen. OCH OJ VAD VI SKA HA ROLIGT...
Det värsta är att det typ ser ut så här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela