jjgoeswest

ensam "mamma"

Publicerad 2011-12-02 06:49:23 i The United States Of America

Imorse åkte D och Pete iväg till Hawaii på minisemester med sina kompisar, roligt för dem. Jag får underhålla mina kids bäst det går och idag har det gått bra. Dem var som änglar, vi var på biblioteket i 1 timme och vi läste högt för varandra vi läste tyst. Det var lite jobbigare att få iväg dem till TKD, men dem gick ur bilen och hade en rolig lektion, det är alltid ett leende på läpparna när dem väl är på lektionen, haha sötisar. Hemma hade vi kvällsmat, dad's grilled cheese made by jojo, soup, tuna, veggies, icecream, cream etc. Och ja det har hänt igen, nu är Elenas och Lydias fisk död. Men inga tårar eller ledsna miner, dem vill ha en rosa fisk nu. hahaha! Vi målade naglar, dem jag målade blev fina, dem andra blev ganska fula.
.
Jag och Sanna var på campo idag, och när vi går till våra bilar ser vi äkta pubertetsbarn, asså äckliga är dem. Jag gillar inte barn som är puberteten dem är verkligen äckliga, gillar min ålder ganska bra ändå, om jag tänker efter! 20 är en perfekt ålder i Sverige, men inte här tyvärr. Hemma får jag göra vad jag vill, jag har fått gå till systemet sedan i lördags, RESPEKT!
.
all i want for christmas for x-mas is u

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela