jjgoeswest

GOD JUL snart...

Publicerad 2011-12-24 08:17:47 i The United States Of America

så var det ÄNTLIGEN 24 December, my love. Kan man säga något annat än att jag har längtat??? Ehhh nej. Jag har ju ta mig sjutton en nedräknare på datorn så jag vet hur lång tid det är kvar till jul, just nu är det 42 minuter kvar. HÄRLIGT.
.
Ikväll så hade jag Elin och Hanna, "julmiddag". Potatismos, köttbullar, lingonsylt och brunsås (Elin var kung). Julgodis åt vi med, men jag glömde helt bort julmusten som står i kylskåpet hemma hos Elin, attans!
Under dagen så åkte jag med barnen till Nordic House, dem är så sjukt BORTSKÄMDA. tack säger dem inte heller, otacksamma är dem, verkligen. Något dem kanske borde börja med att vara, man ska vara tacksam för det lilla. Men barn är väl som barn är här borta antar jag. Playdate fick kidsen ändå, hottub!
.
Christmas Eve imorgon, så himla SPÄNNANDE typ dör! I övermorgon Christmas Day, dör lite till...
with love from UNITED STATES OF AMERICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela