jjgoeswest

half but still complete

Publicerad 2011-12-07 07:49:05 i The United States Of America

TVÄTT, jag älskar tvätt! Maria med. Tog oss till IKEA med racerbilen, vi hittade sirap, den var mörk. Vi åkte till the Nordic House, vi hittade sirap, den var ljus. HAhahah, okej jag ska sluta skriva som om jag vore ett mongo. Inne på Nordic House köpte vi, pärlsocker, vanlij socker, saft och sirap och TURKISK PEPPAR jag är SUPER GLAD! 4,5 månader utan lakrits, helt otroligt. Maria frågar om det finns någon snygg, TKDtränare och JA! det finns det, hahah både hon och Sanna har suttit och tittat på honom och nu är det jag som gör det, hahahah han måste tro att The Gant kids har väldigt normala och stirrande au pairer. Påtal om stirrande förre torsdagen tog jag och Sanna en promenix, vi stod och hängde vid mina kids skola och kollade på barn, ganska så creepy ja! Iallafall, jag lyckades sätta på the firealarm igen, två dagar irad så kan jag kryssa bort det på min att göra lista. Nu är Denice och Peter hemma, dem är så HIMLA SÖTA! Jag har saknar dem, det har jag verkligen gjort.
Hämtade ut mitt paket, men jag tror att det är någon sorts förbannelse över mitt paket. AV VÄRSTA SORTEN MED. Jag och Maria stod och väntade i 10 minuter på att dem skulle leta efter mitt fina gröna paket från Sverige, och sedan kommer dem ut och säger, vi har inte hittat något, men DÖ då! Jag sa att det var grönt och 1 minut senare kommer dem ut mitt mitt gröna fina paket. TACKTACKTACKTACKTACKTACK, men mamma varför skickar du med en broshyr om tomas sabo men ingen berlock??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela