jjgoeswest

I LOVE SAN FRANCISCO

Publicerad 2011-12-27 04:01:40 i The United States Of America

idag spelades paketleken, vilken hets mamma hade. Blir trött att hon hetsar så. Något som gjorde min dag var att pappa inte fick något paket överhuvudtaget. STACKAREN.
Han och hans vän Anders har även planerat vilka smällare dem ska ha på nyårsafton, inga stora raketer här inte. Utan det blir humlor, bomber och så klart pansar-vagnar! Väldigt gulliigt tycker jag att dem planerar.
Förresten nu vet jag hur jag hittar till SFO och hur jag ska göra, så take it easy mother and father, jag kommer stå där på flygplatsen den 31 mars med ett stort leende på läpparna.
Ikväll ska jag äta sushi, möööööms möööööms mööööms mööööms!
I LOVE NY

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela