jjgoeswest

LISTAN

Publicerad 2011-12-21 05:42:11 i The United States Of America

Har man överhuvudtaget något liv om man sitter och gör något sånt här??Ehhh nej... 20:20

.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

ehhhhh jag flyttade från Sverige

.

Har du några nyårslöften?

Det där med nyårslöften är väl inte min grej riktigt. Jag har oftast nyårslöften, men vem håller sina nyårslöften???
.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
NOPP, INTE EN ÄNDA, inte ens någon jag känner!

.

Vilka länder besökte du?

Sverige(ja jag räknar även med Sverige), Norge, Turkiet, USA.
.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

18 Juli, 21 Juli, 26 November
.

Vad var din största framgång 2011?

att flytta till USA.
.

Största misstaget?

att jag prövade reeses!

.

Bästa köpet?

min macdator (fast den fick jag, men det var nog det bästa "köpet")
.

Vad spenderade du mest pengar på?

KLÄDER

.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

JA
.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

I got the moves like jagger
.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

GLADARE!

.

Vad önskar du att du gjort mer?

levt livet??

.

Favoritprogram på TV?

Okej, here it goes... Gossip Girl, Vampire Daires, Despan, Greys anatomy, Julkalendern!

.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

I år, eller som alla år. Inträffar min födelsedag i samband med Thanksgiving här i USA. Fyllde 20 år, roligt att göra det i USA, NEEEJ! Det som är en så speciell ålder hemma i Sverige. Vad jag gjorde, spelade spel med kidsen, dem åkte skidor men mina var inte klara så jag tog en kaffe, åt middag på en resturang, saknar alla mina vänner och familj. Inte världens bästa födelsedag, jag längtar inte tillbaka, men jag kommer ALLTID komma ihåg den.

.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Seglar/mjukis till hippiestil. Saknar min gammla stil jag hade hemma i Sverige! MISS IT.

.

.

.

.

Det värsta med den här lstan är att jag har suttit och tänkt jättenoga på svaren...

Kommentarer

Postat av: Frippolino

Publicerad 2011-12-21 08:44:56

Hej Jojo!

Skönt att läsa att du har det bra. Snart är det jul och jag och Björn kom fram till igår att det kommer att kännas konstigt att du inte är med på annandagen när vi ska julfira med Berit, Hasse och Martin. Det är ju en som saknas... Men vi kanske kan skypa med dig då?!

Först kändes det tråkigt att det inte blev huset som vi hade ställt oss in på, men nu känns det väldigt skönt. Såg ett senario där vi satt fast i renoveringar i flera år och massor av pengar som försvann. Nä, vi kommer att hitta det perfekta huset för oss, förhoppningsvis tills du kommer hem :)

Önskar dig en riktigt God Jul och att 2012 blir ditt bästa år hittills!

Massor av kramar från din favorit svägerska ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-22 03:09:43

Jojo is here.

Jag har det verkligen hur bra som helst, det sista jag gör är att klaga. Det tycker ni?? men ni är ju alltid borta över jul, så den här julen är min tur att vara borta. Ja vi kanske kan skypa då om jag har tid, jag ska iväg på en sal då, men jag har förhoppningsvis tid! :D

Men det där med huset låter verkligen tråkigt, men som du säger det perfekta huset kommer förr eller senare. Och jag hoppas att det är när jag kommer hem till Sverige så att ni redan har det och att ni bor i det.

Jag hoppas att 2012 förstätter lika bra som det slutade. :D

Saknar dig Frippo!! MASSVIS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela