jjgoeswest

LOCKIGT HÅR ÄR GREJJER

Publicerad 2011-12-28 09:27:56 i The United States Of America

sov väldigt gott inatt, någon som antecknar det? vill inte att ni glömmer. Emelie kommer och hämtar mig 13:00:00, vi kör trots all trafik till bay street, som ligger vid Ikea. Både jag och Emelie hittade nyårsklänningar, jag måste bara köpa mig en skinjacka sedan är jag nöjdnöjdnöjdnöjd. På torsdag drar jag till drömarnas stad, HOLLYWOOD. Ska hitta mig en rik snubbe och sedan ska jag bosätta mig här. Så om hollywood fruar går om 10 år, kan ni förvänta er att jag kommer vara en av dem, inte Maria, inte heller hon som är elak mot sin sjungande dotter, utan mer som Isabelle, och nej jag följer inte hollywoodfruar.
Har hört att sushi är nyttigt, vilket är bra. Kollade på Ophran störd film, kollade även på hatchiko asså herregud vilken sorlig/bra film jag dördördördörördör. Tårarna rann ner för mina kinder. Nu ligger jag i min säng, jag har låst dörren till mitt rum och ber till gudarna att ingen kommer in i rummet.
ÄLSKAR ER UNDERBARA BLOGGLÄSARE,TACK FÖR ATT NI FINNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela