jjgoeswest

LOVE LIFE

Publicerad 2011-12-15 18:48:26 i The United States Of America

huset fullt husen, mmmm LOVE
underbara San Francisco
HERE WE GO AGAIN....
Så igår var det piano och TKD (LOVE IT, eller inte igår, den snygga var ju inte där). Sedan så åkte jag och D och kidsen till Berkeley för att äta mat med Maria. äta bör man annars  dör man, men där äter man sig till döds istället too much food så att säga. Somnade gott på kudden när jag kom hem. Mitt rum är fortfarande äckligt, ska kanske städa idag. Måste ändå vara hemma för L är sjuk idag. Väldigt tråkigt, väldigt.
Håller på att göra en lista tills när Mamma och Pappa kommer, jag gillar listor om man har något vettigt att skriva på dem, men det har jag oftast inte så jag brukar strunta i att skriva dem. VÄLDIGT beskrivade blev det nu, nästan lite jobbigt. Gillar att skriva här med, men man vill ju inte att det ska låta för tradigt att läsa. Ska försöka posta brev imorgon tror allt som ska vara i är i nu, jag hoppas det. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, kom ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela