jjgoeswest

mer jul jag vill ha mer jul...

Publicerad 2011-12-06 08:18:53 i The United States Of America

Måndag och så börjar allt igen... Fast det är VÄLDIGT roligt att vara 2 helt klart, I LOOOOOOVE IT! Det sjukaste är att jag och Maria träffades i lördags eftermiddag, men det känns som vi har kännt varandra hela livet, okej jag krydda kanske lite men ändå...
Twinsen hade caroling idag, det ju när man går och sjunger jullåter, hahah! Jag och Maria tog Will till Berkeley och grizzly peak. 2 au pairer på ett barn, var VÄDLIGT jobbig, typ avled.
Lussebullarna smakar lite saffran, knäcken är sten hård inte alls mjuk, och ischokladen blev helt ok. Lite svenskt är det allt här hemma i Orinda nu. Tror faktiskt att allt är Sanna fel.. Fast vet inte om jag vill ha svenskt, gillar USA, ibland, när livet går som jag vill gillar jag USA.
Imorgon är det fullfart hela dagen, och på natten mellan tidag/onsdag kommer Denice och Peter hem. Jag är inte ensam mamma längre. HOW FUN! då är det party hela natten....
.
.
Igår ville Lydia se mina trosor, men jag sa bestämmt nej eftersom jag hade hudfärgade trosor på mig. Jag berättade att jag hade hudfärgade trosor och att jag hatar dem, men dem är ruskigt sköna. Dem började skratta hysteriskt, när jag berättade att gammla tanter mer än gärna bär sånna trosor. Och imorse hör vi en sång som sjunger om tuttar.. kan dagen bli mer perfekt???
har ni också kännt er så där ruskigt snygga någongång, den dagen detta kort togs kände jag mig ruskigt snygg och kolla bara reultatet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela