jjgoeswest

utfryst

Publicerad 2011-12-14 06:05:30 i The United States Of America

Nu sitter jag här på min säng ensam och övergiven. Alla mina vänner är på trippel ho show, ALLA (2)! men jag har det bra ändå, det har jag. VERKLIGEN! Ingen biljett har jag heller, tror inte att mina vänner här ville gå med mig, to bad. Var på TKD (LOVE IT) idag med Will, var lugnt och skönt som alltid när man är med honom. Klockan 18:00 hämtade vi twinsen, jag säger bara OJ! LÄXOR, MAT, SKRIK, LEK. Nu 21:00 är jag utpumpad och sitter i min säng. MYSIGT! sa jag att jag sitter på min säng???
likblek eller solbränd? Tror jag gillar att vara likblek så att jag kan använda lakan som kamoflage.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-14 21:08:12

Det var synd att du inte följa med.//mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela