jjgoeswest

6 dagar kvar i USA, 5 dagar kvar i SVERIGE

Publicerad 2011-12-20 05:55:49 i The United States Of America

jag älskar när jag ger bort något och ser hur ögonen tindrar av lycka. Alla julklappar ligger i min garderob välgömda för barnen. Dem tittar under min säng överallt förutom på mitt speciella gömställe i min garderob. I'm the boss!
Imorgon åker vi upp till Tahoe och kommer att stanna där tills torsdag eller fredag. Skiteam för kidsen, eller ska jag säga raceteam coola kids man har! Sedan på lördag är det Christmas Eve och på söndag är det Christmas Day, herregud jag kan inte fatta JUL! Min kompis, Sanna, har lite abstinens av att träffa någon hon känner, så imorgon ska jag hänga med henne, det kan hon verkligen behöva!
Om 7 minuter ska jag kolla på julkalendern, MUMS!
OH HAPPY DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela