jjgoeswest

PUSS PÅ ER

Publicerad 2011-12-23 06:41:46 i The United States Of America

SOL VIND OCH VATTEN ÄR DET BÄSTA SOM VET
MEN DET ÄR PÅ DIG JAG TÄNKER I HEMLIGHET.
......................................................................................................
Är ganska trött och på kudden ska jag sova sött. Klockan har precis slagit nio och måste vara i säng innan tio. Om tre små dagar är det jul och det ska bli riktigt kul. En present är kvar och imorgon måste den bli klar. Ett kort är kvar att skrivas, det är väldigt viktigt innan barnen börjar att kivas. Ett paket måste jag skicka annars kommer jag nog av hicka. Nu är jag jätte trött så i sängen ska jag sova jätte sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela