jjgoeswest

byebye

Publicerad 2011-12-08 00:53:05 i The United States Of America

Min bil luktar lemon. Ganska fräscht. Tycker bättre om den doften än extra cheese goldfish, men Lydia gillar visst den stankten bättre. Provade en Vanilla Latte på starbucks idag, men jag ska aldrig mer svika min soyalatte, ALDRIG. Nu har Maria åkt hem eller nej har hon inte, men hon ska till Frankie. Kommer kännas tomt! Fast på onsdag nästa vecka ska vi ut och äta hela familjen med Maria. Tror även jag MÅSTE hänga med henne medans Frankie jobbar, too bad. D och P är på fest idag så jag lägger barnen idag igen, nu är det 6:e dagen irad som jag lägger barnen. Börjar man få rutin eller vad??? Fast ikväll hade vi en stört rolig kväll ihop. Först läste jag en bok 2 gånger för kidsen, sedan dansade vi och sjöng vi, tjejerna satte in sockar som tuttar, dem hade prinsess klänningar tror dem ligger och sover i dem nu faktsiskt. Det tog en timma att få dem ibädd, men vi hade VÄLDIGT ROLIGT! ME LIKE THEM ALOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela