jjgoeswest

X-MASEVE

Publicerad 2011-12-25 06:59:25 i The United States Of America

äntligen är denna tag till ända, får man ens säga så när det är jul och allt, HA det får man. Familjen tog med mig till kyrkan, mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys. Prästen var sjukt rolig, kan ju säga att det ALDRIG skulle hända hemma i Sverige, så jag är mer än nöjd. Kommer nog följa med fler gånger om prästen är på topp som han var idag.
Morötterna, kakorna och mjölken står framför brasan. Santa is coming tonight. Jag ska snart pumsa, om jag klarar av det är ju lite spänd för imorgon om jag ska vara ärlig och det ska man väl vara! JAG LJUGER NEVEREVER.
massa pussar, massa kramar och massor av kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela