jjgoeswest

Berkeley, Walnut Creek

Publicerad 2011-07-31 06:20:22 i The United States Of America

det händer mycket här borta i The United States of America.
Igår hängdes det lite i Berkeley, spelade beerpong, nybörjarturen var som bortblåst! Nacken är stel och då menar jag riktigt stel helt otroligt! Emelie och jag hittade till Walnut Creek helt utan GPS idag, applåder visslingar och jubelrop. Det finns så mycket fint MEN jag köpte inget, ska nog dra en sväng dit nästa vecka och spendera lite amerikanska dollar, tror det kan göra The United States of America rikt! Svänger förbi Tahoe imorgon och stannar där en vecka, mest bara för att titta på stenar, pinnar och träd, jag kanske till och med får lov att gå ner och bada själv om jag är snäll.
har fått en hemligbeundrar WONDER WHY?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela