jjgoeswest

10000 röda rosor

Publicerad 2011-11-29 06:52:07 i The United States Of America

Första dagen efter en låååååååååååång och skön ledighet. Kidsen var lite buttra imorse, men gick över och i eftermiddags har dem varit som små änglar, mums på det! Fick sluta redan vid 17:00 idag, väldigt skönt! Imorgon blir det mest skjutsande på barnen och så självklart TaeKwonoDo, inte mig emot! Ikväll åkte jag med Sanna och Emelie till Walnut Creek, jag skulle väl köpa mig en tröja men nej, Emelie skulle väl köpa sig regnboots men nej. Ganska onödigt ja, men alltid trevligt att träffa S och E.
snyyyft.. så vackert!
Kolla brevlådan idag och vad ligger där, ett brev från mamma och pappa, herregud vad söta dem är... och vad fick jag ett födelsedagskort som man väcklar ut till en jätte fin rosa ros! massa massa massa massa massa mssa TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela