jjgoeswest

1/3, 4 månader, 120 dagar, 2880 timmar, 172 800 minuter och 10 368 000 sekunder...

Publicerad 2011-11-18 22:46:21 i The United States Of America

... av mitt år här borta är gjort. Det var då jag såg mamma och pappa för sista gången gråtandes på Arlanda, gråtandes tillsammans med Martin, ett hejdå till Nicoline som gick lite för fort, en vacker sommardag vid en sjö med Cornelia för att säga hejdå, en fin kväll och där fick jag min sista kram av Matilda, min sista bamsekram från världens bästa mormor, ett kanske lite för okänslosamt hejdå till Björn, en god lunch med Frida i solen i Stockholm. Det känns konstigt, på ett underbart sätt, men det här varit dem bästa månaderna, dagarna, timmarna, minuterna och sekunderna i mitt liv. Var väl det jag ville säga, ibland så är även jag lite känslosam av mig.
CHECKA MITT HÖGRA ÖGA(om man kollar på bilden annars mitt vänstra) ASSÅ DET ÄR ALLTID MINDRE ÄN DET ANDRA, CP ÖGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela