jjgoeswest

13:49:45

Publicerad 2011-11-05 21:49:47 i The United States Of America

Nu undrar ni säkert, hur lång tid är det egentligen kvar tills Johanna fyller 20 år...jag ska säga att det bara är 21 dagar kvar nu tills jag blir 20. Och nej jag gör inte värsta grejjen av det här, okej
.
Igår så tog jag, Denice, Elena, Lydia och Will "the flueshot" känns bra, nu kommer jag nog inte bli sjuk i vinter, heheh. Vi hyrde lite movies, jag ska nog kolla på cars2 idag, tror ni det går även fast jag inte har sett ettan, tror jag kommer få stora problem att hänga med i handlingen, suck.
Åt middag med familjen och deras vänner. Asså jag dör, Denice lagar den godaste maten. Vi fick amerikans köttfärslimpa, MUMS, quino med tomater, och risotto(fast med couscous istället, så egentligen var det ju inte risotto). Asså hon gör verkligen godaste maten, jag äter och äter, men jag har börjat hejda mig själv, för jag vet att jag får lika god mat nästa dag.
JAG fick åka och hämta Amanda på Lafayette Bart, för hennes såkallade vän Sanna hade inte tid. Vi åkte hem hit och hade movienight, lite mysigt sådär. Och Amanda är min nya själsfrände, HON ÄTER MED POPCORNKÄRNOR LOVE IT. Fick mig några rejällt goa skratt under kvällen, vilket ni med kommer få nu. Men Sanna jag tycker jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte mycket om dig ändå.
Det roligaste är att hon inte gjorde sig till, utan enligt henne själv, så råkade hon bara bli så ful...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela