jjgoeswest

25 NOVEMBER = 19 ÅR

Publicerad 2011-11-26 08:26:47 i The United States Of America

Berith Elisabet Johansson
Karl-Gustaf Hans Johansson
ringde precis och gratulerade mig, dem började självklart med en skönsång.
Ni är väldigt fina och gulliga. Pappa sa precis att om vi hade sagt att du inte skulle fira din 20-årsdag i Sverige för 5 år sedan hade vi båda två skrattat lite lätt, jag menar om någon hade sagt det för ett år sedan hade jag inte trott på det för det är verkligen konstigt, ingen som kommer in och sjunger för en, ingen som ger en megastor kram och blötpuss på kinden. AJA om 35 minuter är jag 20 år här i USA med, så jag kommer somna som en 19 åring och vakna upp som en 20 åring.
GODNATT

haha ganska rolig, men ändå väldigt söt bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela