jjgoeswest

26 November = 20 ÅR

Publicerad 2011-11-26 21:13:46 i The United States Of America

Så har även jag börjat bli gammal.
Kan man säga att jag har födelsedag i 33 timmar?? bor ju i USA, men jag har ju födelsedag i Sverige med? haha jo jag har nog ade min längsta födelsedag EVER.
Vaknade tidigt idag av att jag hörde fotsteg i trappan, småprat, dunsar i köket, skrammel i köket, papper som prasslade. Får ett härligt telefonsamtal från Björn och Frida, jag älskar er. När jag kommer ut ligger det en teckning från Elena, så himla gullig hon är. Sedan går jag in på toan och vad ser jag, jo dem har målat över hela spegeln, asså dem är verkligen hur söta som helst. När jag kommer ner får jag pannkaka och te till frukost, under förmiddagen spelade vi spell och kollade på TV. Kidsen och Peter tog på sig sina skidor och drog 3 åk i backen, när jag senare träffar Peter säger han att det var helt okej att åka men inte mer. Jag är alltså glad att jag skippade! På kvällen gick vi ut och åt på resturang. På min efterrätt fanns ett ljus, FINT! Dem sjöng även för mig på resturangen! En helt okej födelsedag helt enkelt.
BRITTA JOHANNA JOHANSSON, 20 ÅR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela