jjgoeswest

5 days to go

Publicerad 2011-11-22 06:44:02 i The United States Of America

Har jag hunnit göra allt man vill hinna göra på innan man ändar från ett till två, jag hoppas verkligen att jag har det, eller det är en sak som jag inte har hunnit göra ännu, fast det lär jag göra snart så jag är lugn ändå. Idag är det som sagt 5 dagar kvar till jag blir 20 år, äntligen är det även min tur. En sak till idag är det 4 månader i familjen och där mer är 1/3 av mitt år klart. Känns konstigt men ändå himlans bra!
.
Thanksgivingveckan är i fullgång. Idag var jag och barnen på skyhigh, ja jag glömde ta kort FÖRLÅT! men det är iallafall värsta stället, det var studsmattor överallt, till och med på väggor, coolt??? Efter två timmar hade vi studsatt färdigt. Vi åkte till Jamba och Noas, mums! På eftermiddagen hade vi piano och TKD, mums! Lite mycket mums kanske på en och samma gång, men det var det värt. På kvällen nu så bestämmde jag och Sanna att åka till CCF istället för gymmet kanske inte det bästa bestluet vi har tagit, men men... Nu mår jag illa istället, GÖTT. Imorgon vid 16:00 tar vi porchen upp till Tahoe för att stanna där tills på söndag. OCH JA DET ÄR SNÖ OCH FÖRHOPPNINGSVIS ÅKBART, JAG HÅLLER TUMMARNA!

ALL I WANT FOR X-MAS IS YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela