jjgoeswest

elite

Publicerad 2011-11-09 23:44:16 i The United States Of America

jag och Sanna har hittat en superduper affär, i Walnut Creek. Där man kan lägga lite för mycket pengar, det är en sportaffär men sjukt fina saker. Det är ju bättre att köpa sådana saker än vanliga kläder eller hur?? JA, PRECIS.
Sa jag att jag har tagit körkort förresten? hehe NEJ det sa jag inte.. Så here we go, jag har tagit körkort. , F*CK U alla där hemma som inte har tagit svenskt körkort, själv har man ju tagit två, inte illa, inte illa. ursäkta för språket mamma och pappa men ibland räcker inte vårt fina svenska språk till. Börjar om 1,5 timme, SKÖNT. Då bär det av till TKD. Orkar jag verkligen hänga med Sanna en gång till idag? KLART att man gör, eller?
.
Sedan måste jag bara säga en sak, det är något med Göteborgare som jag gillar ganska skarpt, eller iallafall Sanna IBLAND!
ja det är samma Sanna som på dem andra korten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela