jjgoeswest

GANT=LOVLEY

Publicerad 2011-11-07 19:13:15 i The United States Of America

KLOCKAN 06:00(egentligen 07:00) hör jag twinsen utanför min dörr. Ingen kom in SOM tur var. Nu har även USA vintertid, så jag fick sova en timma extra vilket var SUPERSKÖNT. Stiger ändå upp kl 08:00???? suck. Jag skypde med mormor, mamma och pappa så det var värt att stiga upp lite tidigare. Fick även upp älskade Nicoline på tråden, skönt att få höra hennes röst igen. Jag, kidsen, Denice och Peter skypade även med Caroline(gammal aupair), dem blev glada, och tackade mig så gott för att jag tog mig tid att hjälpa till så att dem fick skypa!
Åkte med Willard till bälsttest i Taekwondo, han är så himla cool/söt den killen. Han knäckte brädor med fötter, händer och armbågar, kan man inte tro när man ser honom på träningarna alltid. heheh.
Sanna bad mig komma och plocka upp henne, och när jag åker in på hennes CT, ser jag en man som står och försöker vara cool och verka duktig på basket, det var tydligen hennesvärdpappa, hehehe.
Vi åkte till WC för att köpa skor, jag fick med ett par gula och blå (sverige), Sanna ska köpa ett par asfräscha ROSA, senare i veckan. På vägen hem plockade vi upp Will som hade varit på Lacrosseträning.
Som vanligt åt jag och Sanna, Emelie söndagsmiddag här hemma hos mig, kollade på Desperate housewives.
.
Har ju glömt att berätta att Elena har ett klassdjur som heter Coco, fy f*n. Det har varit cocomani här hemma i helgen, coco hit, coco dit. Det är en hamster. Jag är lite förundrar övet at den är i liv efter helgen hemma hos Gants. Fast Elena påminner ganska mycket om mig själv när jag var 7 år, iallafall hur man behandlar djur. Jag fick i uppdrag att städa buren så det gjorde jag "glatt", fick som tur hjälp av Sanna och Emelie. Något ni bör veta är att det finns 9 steg u hur man byter på en hamster, det första steget är att placera Coco i en rosa träningsbur/ put coco in the pink exercise ball. Jag dog lite av skratt.
.
Ni som har tänkt att komma hit till Californien, NI MÅSTE SE UPP FÖR DEM 2 CM HÖGA STENARNA.
WATCH OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela