jjgoeswest

här var det livat i holken...

Publicerad 2011-11-04 05:05:07 i The United States Of America

ett gott skratt förlänger, mitt liv kommer nog bli ett par miljarder längre efter detta år. Tur att jag har Sanna som jag kan skratta med(åt). hahhaha.
Idag så har jag och Sanna varit i WC, hittade världens och då menar jag världen fräsigaste armband, JAG ÄLSKAR DET! Måste också tillägga att jag verkligen gillar kidsen mer och mer, jag vet att jag har skrivit det massvis innan, men asså jag gör verkligen det på riktigt. Idag var dem hur goa och glada som helst. Fick massakramar, hålla handen, sitta i knät, sitta nära, godnatt kramar, läsning med dem liggandes på mig. Jag säger det igen, jag är på rätt plats på jorden, inte alla som känner det inte.
Nej, nu har Grey's börjat, måste tillägga att pappa arbetar på ett företag som gör plåtbitar till morderna sjukhusaparater som finns
greys. (nej han gör inte plåtbitarna utan företaget gör, annars vet jag inte hur det skulle sluta, snett och vintt I guess)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela