jjgoeswest

Hej, jag heter Britta Johanna Johansson och är en kvinna på snart 20 vintrar, hahah

Publicerad 2011-11-01 20:04:52 i The United States Of America

idag börjar nedräkningen, idag är det 25 dagar kvar av mitt tonårsliv och i och med det så är jag snart vuxen hemma i Sverige, känn på den allihopa. När jag tänker på att jag fyller 20 ÅR blir jag lite tveksam om den verkligen stämmer, jag menar jag känner mig inte alls som 20 år. Har jag räknat fel på något år, eller har mamma och pappa ljugit om min ålder?? Jag börjar tro på det sistnämnda mer och mer. Tänk er när jag presenterar mig, hej Johanna 20 år, HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA, jag DÖR.
fulast var Johanna på snart 20 vintrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela