jjgoeswest

Min vän Nicoline Lind

Publicerad 2011-11-25 02:22:52 i The United States Of America

"great friends are hard to find, difficult to leave and impossible to forget"
.
Nicoline är nog det finaste namnet jag vet, jag älskar att mina bröder hade svårt att komma ihåg det och började kalla dig för Nicolett, Nikotin, Nickelodeon. Tror du alltid kommer vara deras Nickelodeon, alltid.
Jag saknar att kunna gå ut på krogen men ändå kunna vara nykter och ha roligt, jag saknar att kunna skicka ett super töntigt sms och någon snygg kille jag har sett och få ett supergulligt svar tillbaka, jag saknar att kunna ringa dig, jag saknar att kunna ta en lunch med dig, jag saknar att kunna fika med dig, jag saknar att gå till gymmet med dig. Jag glömmer ALDRIG när vi såg tre killar i bowlingskor kl. 23:00 på ågatan och bar sina egna skor i plastpåsar. Jag saknar att få höra allt skvaller om mannen i ditt "förra" liv. År 2011 hade jag mitt livs midsommar, allt var perfekt. En finare vän än dig får man leta efter. En vän som alltid förstår en vän som alltid finns där, det är du. Trots att vi har ett hav emellan oss, vet jag att det alltid kommer var vi när båda två kommer hem till Sverige igen. En stor kram och det kommer vara vi igen. Ett år ifrån varndra är inget, vi har hela livet framför oss.
den här bilden säger ett ord: KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela