jjgoeswest

Porsche Cayenne

Publicerad 2011-11-23 08:22:25 i The United States Of America

Tog gröna faran och satte fart mot Tahoe i eftermiddags. Att Peter har en Porsche Cayenne gör mig glad, jag älskar det.
.
Ligger i mitt skrymsle här i Tahoe, inga fönster, bara en säng. Känner mig lite som Harry Potter, om man bortser från familjen. Thanksgiving är på ingång, fast här spelas det julmusik vilket jag ÄLSKAR. Snön ligger på marken och det känns om hemma, trots att jag är 3500 m över havet. Vet att ni inte har snö hemma i Linköping, men ni fattar grejjen. Dem här fem dagarna här uppe i efterlängtade, och att det är Thanksgiving är bara ett stortstortstortstort plus, verkligen.
.
Nu slocknar snart mina små blå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela