jjgoeswest

San Francisco, Haight-Aschbury

Publicerad 2011-11-21 09:31:39 i The United States Of America

okej jag ligger och tittar på "Dear John" ganska deprimerande, FAKTISKT.
Tog barten in till San Francisco, vid 11. Tog bussen till Haight-Ashbury, för att köpa mina Jeffery Cambell, men nu är dem mina, hur glad som helst är jag. LOVE THEM. När vi kom hem från San Francisco så åkte vi till Walnut Creek för att lämna in mina gummistövlar och köpa hunter istället, men det blev inget av det vilket var göttigt för min plånbok. Emelie och jag stannade på Panda för kvällmat och vem kliver inte in genom dörren, jo SANNA! Vi tre såg även Twilight ikväll antagligen dem sista i världen att se den, men men nu är det gjort. Min vecka ser hur bra ut som helst, I LOVE IT. Kidsen är lediga, och imorgon ska vi förhoppningsvis till Skyhigh och sedan kör vi musik och TKD, på tisdag ville Lydia göra något sedan kör vi musik och TKD. På tisdagkvällen tar vi Porshen upp till Tahoe för att stanna tills på söndag. Vi ska åka skidor, jag är hur taggad som helst, jag har verkligen längtat efter att få ställa mig på ett par skidor igen, ME LIKE ALOT så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela