jjgoeswest

snö snö snö jag vill ha mera snö

Publicerad 2011-11-24 01:09:07 i The United States Of America

ny dag, i SNÖIGA Californien inte vanligt! Vaknade och tänkte men fasiken vilken bra ide jag duschar...när jag precis fått vatten över ansiktet, är min första tanke, *****. Till min lycka har vi bestämmt att vi inte ska åka skidor. Att åka skidor och ha använt vatten eller kräm som är återfuktande, är ett stort NEJNEJ. Jag vill inte få köldskador i ansiktet. Jag har precis provat pjäxor (samma som jag har hemma, MUMS), fick se mina stavar(samma som jag har hemma, MUMS), fick se mina skidor (inte samma som jag har hemma, TYVÄRR). Idag har vi fixat, med lite skidor. Vi hämtade barnens, och så lämnade vi in mina så att dem passar min längd och min vikt. Denice skar sig i fingret så nu kan hon inte göra något. Hon höll på att svimma, så hon gör nog bäst i att sitta stilla. Tur att Peters pappa är föredetta doktor, så hon kunde få mycket  hjälp. Idag blir det fortsatt mys, och imorgon är det thanksgiving (ätarnas dag). Tror det regnar ute så jag är inte så jättepepp på att åka skidor, hoppas inte att dem är det heller, eller kidsen är, men vet i tusan hur dem vuxna känner sig. Skjuter hellre upp skidpremiären när det är mer snö på backen.
Mitt leende är att dö för. Kolla även mitt högra öga (om man kollar på bilderna) mysko eller vad???
3 DAGAR KVAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela